Je werkdag begint vandaag met het samen met de vestigingsleider doorlopen en controleren van de projectplanningen van de aanlegprojecten die je onderhanden hebt. Je houdt de facturatie in de gaten en je werkt de projectadministratie bij. Je pakt je tweede kop koffie. Je hebt nu een vergadering van een werkgroep over het maken en creëren van de klimaatbestendige stad. Het is inspirerend om met elkaar nieuwe concepten te bedenken. Je wordt door je werkgever gefaciliteerd om uit te groeien tot een Ecostad-specialist. Na de vergadering ga je aan de slag met de calculatie voor 2 nieuwe mooie projecten: een bijzondere daktuin én een aanlegproject voor een bekend museum. Je stemt de ontwerpen en uitvoeringstekeningen af met de ontwerper en je spart nog even of het ontwerp aansluit bij de wensen van de klant. Ná de lunch heb je een afspraak met een delegatie van de gemeente om te praten over hun plannen om hun stad klimaatbestendiger te maken. De ideeën die in de werkgroep geopperd zijn komen nu goed van pas. Het was een goede bijeenkomst met de gemeente en je rijdt nog even langs een aanlegproject waarbij je het team stimuleert om de deadline te halen. Je gaat met een goed gevoel naar huis.  Morgen werk je eerst een paar uurtjes thuis en dat kan toch nog niet bij veel bedrijven, maar hier wel. Gaaf!

Het bedrijf
Het bedrijf biedt een inspirerende omgeving met 150 vakmensen en realiseert parken, dak-, gevel- en binnentuinen voor onder andere projectontwikkelaars en professionele klanten. Het bedrijf heeft vestigingen in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. De organisatie bedenkt oplossingen voor de stad van de toekomst en doet groenonderhoud voor bijvoorbeeld woningcorporaties en VvE’s. Hoewel groot van formaat is de organisatie prettig overzichtelijk: het is goed samenwerken met collega’s die stuk voor stuk een berg aan kennis met je te delen hebben. Geen betere basis om zelf verder te groeien. Hou jij van aanpakken? Dan spreken we dezelfde taal.

Jouw profiel
Je bent een Projectleider Groen die de kneepjes van het vak kent. Je hebt de zaken op orde zowel op administratief gebied als op het gebied van rendement en kostenbeheersing. Je bent een allround professional met goede communicatieve en sociale vaardigheden. Kwaliteit, veiligheid, gemotiveerde medewerkers en klanttevredenheid staan bij jou hoog in het vaandel!

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau (VHL Tuin- en Landschapsinrichting of HAS Den Bosch Management van de Leefomgeving, richting Landscape engineering)
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring en een rijbewijs
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van het Nederlands
  • Vaardigheid met AutoCad, Word, Excel en Outlook
  • Eigenschappen zoals stressbestendigheid, flexibiliteit, resultaat- en klantgerichtheid, betrouwbaarheid en nauwkeurigheid
  • En – niet onbelangrijk – samenwerkingskracht: je weet goed en duidelijk te communiceren met je collega’s én met je klanten

Wat bieden wij jou?
Omdat we veel van je vragen, stellen we daar graag een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden tegenover. Naast een goed salaris, doorgroeikansen en interessant werk bieden we je een mooie pensioenregeling en een laptop en smartphone. Bij dit bedrijf houdt men we van de goede werk-privébalans. Daarom kun je rekenen op flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden.

Hoe solliciteer je?
Mocht er behoefte zijn aan een mondelinge toelichting of mocht je willen solliciteren, dan kan je contact opnemen met Johan Langendoen van GrijsGroen via 06 49364033 / 030 2644344 of johan@grijsgroen.nl

GrijsGroen is een personeelsbemiddelaar die altijd beoogt om mensen meer werkgeluk te bezorgen door een baan te vinden die jou gelukkiger maakt.