Wat is de functie?

Als projectleider ben je binnen de afdeling vastgoedbeheer verantwoordelijk voor het geplande onderhoud van het vastgoed. Op projectmatige basis worden de woningen onderhouden en vindt er verbetering en verduurzaming plaats. Voor het realiseren van dit soort projecten wordt nauw samengewerkt met vaste partners.

In de rol van projectleider ben je verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de projecten. Hierbij hou je planningen en budgetten nauwlettend in de gaten. Je gaat samen met een van de vaste partners bijvoorbeeld de aannemer op zoek naar de beste oplossingen voor zowel de lange als de korte termijn. Je werkt aan afwisselende projecten variërend van restauratie van monumentale panden in de binnenstad tot duurzame en innovatieve verbetering van bestaande woningcomplexen.  De ene dag werk je op een van onze kantoren en sta je de volgende dag op de steiger.

De komende 2 jaar ligt de focus van het team planmatig onderhoud op de verandering naar samenwerken met vaste partners (co-making).  We kijken naar het gezamenlijke belang vanuit daar worden de projecten aangevlogen.  Aan deze nieuwe samenwerking lever je een actieve en inspirerende bijdrage.

Bij welke organisatie kom je te werken?

Een vooruitstrevende en goed georganiseerde club. Je mag hier gewoon jezelf zijn en we kijken naar competenties in plaats van naar hokjes. De vrijheid & verantwoordelijkheid is groot. Je hoeft in principe maar één keer per week verplicht op kantoor te zijn, de rest van de week deel je in zoals jou goed past. Als het werk maar goed loopt! Verduurzaming, co-creatie, digitalisering en inzet van big data, zijn belangrijke ontwikkelingen. Om dit te bereiken werken wij vanuit een agile gedachtegoed en worden dagelijks scrumteams ingezet.

Wie ben jij?

Jij brengt mee:

  • Een MBO+ HBO werk/denkniveau.
  • Je werkt graag samen in een team.
  • Je hebt voldoende zelfreflectie en weet waar je blij van wordt.
  • Je bent communicatief sterk en durft kritische vragen te stellen aan alle partijen die betrokken zijn om een klus te klaren
  • Je kan goed plannen en houdt goed overzicht over de verschillende projecten. Continu houd je oog voor de bijbehorende risico’s.
  • Affiniteit met het werken inzake onderhoud voor VvE’ s is een pré .

Wat bieden wij je?

  • Een baan bij een grote, maar vooral ook innovatieve woningcorporatie met ambitie en aandacht voor jouw ontwikkeling
  • Een salarisrange afhankelijk van werkervaring tussen de € 2.992 – € 4.292 (Gewaardeerd op salarisschaal H of I van het CAO Woondiensten) op basis van een 36-urige werkweek met 25 vakantiedagen.
  • Een standplaats in Amsterdam, makkelijk bereikbaar met het OV, per auto en op de fiets. Met de mogelijkheid om thuis en op de regiokantoren te werken.
  • Veel afwisseling met mooie bouw- en vastgoedprojecten voor een werkgever met een maatschappelijke opdracht.
  • Doorgroeien: de organisatie vindt jouw persoonlijke groei en ontwikkeling erg belangrijk. Je krijgt hiervoor een jaarlijks opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor trainingen of zelfs een extra studie. Veel collega’s groeien vanuit de functie projectleider planmatig onderhoud door naar projectleider woningverbetering waarbij je complexere projecten leidt.

Hoe solliciteer je?

Mocht er behoefte zijn aan een mondelinge toelichting of mocht je willen solliciteren, dan kan je contact opnemen met Tjeerd van der Schee van GrijsGroen via 06 49935463 / 030 2644344 of tjeerd@grijsgroen.nl

GrijsGroen is een personeelsbemiddelaar die altijd beoogt om mensen meer werkgeluk te bezorgen door een baan te vinden die jou gelukkiger maakt. Of dit jou gelukkiger maakt wordt professioneel getest door Tjeerd.