De dag begint al vroeg, maar je hebt er zin in. Je rijdt naar de start van het nieuwe project voor de aanleg van de N701. Je bent al vroeg in de keet en de mannen komen binnen voor een bakkie en werkoverleg. Je neemt nog even de planning door en herinnert je teamleden nog even aan de nieuwe veiligheidsmaatregelen die sinds 2 weken zijn ingegaan. Je nodigt het team uit voor de toolboxmeeting voor volgende week. Het team gaat aan de slag en je spreekt nog even met de toezichthouder van de gemeente wat zaken door. Je rijdt naar het project Nedersluis waar het team gelukkig volgens planning de werkzaamheden uitvoert. Rijkswaterstaat is tevreden en je bent blij dat je een paar weken geleden wat extra personeel hebt ingehuurd om de planning te halen. Je hebt in de middag overleg met je projectleider om de onderhanden werken door te nemen.  Je hebt nog even overleg met Anouk van personeelszaken over de trainingen voor je mannen en jezelf. Gelukkig werk je bij een bedrijf dat de ontwikkeling van haar medewerkers serieus neemt.

Het bedrijf
Deze veelzijdige aannemer is een dynamisch bedrijf dat werkzaam is op het gebied van grond-, weg-, en waterbouw, betonbouw, groenwerken én levering en verhandeling van bouwstoffen. Door overnames van bedrijven met hun eigen specialisaties is de organisatie uitgegroeid tot een breed georiënteerd bedrijf. Een belangrijk kenmerk voor het bedrijf is dat er oprechte belangstelling en betrokkenheid bestaat bij haar medewerkers. Door aandacht aan klanten en collega’s te geven komt de focus op de juiste manier te liggen en heerst er een goede werksfeer. Ambities worden op een realistische manier samen elkaar vormgegeven met volop kansen voor groeimogelijkheden voor de medewerkers. Het bedrijf wil graag anders en beter met het milieu en met mensen omgaan en geeft dit vorm door concrete acties die ergens toe leiden.

Jouw profiel
Je bent een enthousiaste uitvoerder die de kneepjes van het vak kent. Je hebt de zaken op orde zowel op administratief gebied als op het gebied van kostenbeheersing. Je bent een natuurlijk leider met goede communicatieve en sociale vaardigheden. Kwaliteit, veiligheid en de naleving van het gebruik van Persoonlijke Beschermingsmiddelen staan bij jou hoog in het vaandel!

Werkzaamheden
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Coördinatie en begeleiding van het uitvoeringsproces;
  • Opstellen en naleven van de planningen;
  • Coördinatie van de afroep van het bouwpersoneel, materieel, onderaannemers en leveranciers;
  • Administratieve handelingen, kostenbewaking en termijnen (grotendeels digitaal);
  • Onderhouden van contact met opdrachtgevers en het bijwonen van bouwvergaderingen.

Functie-eisen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau in technische richting.
  • Minimaal vijf jaar relevante ervaring.
  • Kennis van Metacom, MS Project, Word en Excel.
  • Affiniteit met kostenbeheersing.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Bereidheid tot het volgen van cursussen.

Wat bieden wij jou?
Wij bieden een interessante, afwisselende baan met een marktconform salaris en een auto van de zaak. Je werkt in een gerenommeerde organisatie waar aandacht voor jou, je ambities en je eigenheid centraal staan. Dit familiebedrijf heeft prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals vakantiedagen, pensioen. Het  bedrijf biedt goede opleidingsmogelijkheden en doorgroeikansen.

Hoe solliciteer je?
Mocht er behoefte zijn aan een mondelinge toelichting of mocht je willen solliciteren, dan kan je contact opnemen met Johan Langendoen van GrijsGroen via 06 49364033 / 030 2644344 of johan@grijsgroen.nl

GrijsGroen is een personeelsbemiddelaar die altijd beoogt om mensen meer werkgeluk te bezorgen door een baan te vinden die jou gelukkiger maakt.